Pradžia » Naujausios » Švietimas » Simono Daukanto progimnazijoje tarpdisciplininio meno centras
Švietimas

Simono Daukanto progimnazijoje tarpdisciplininio meno centras

Kretingos Simono Daukanto progimnazija dar viena rajono mokyklų, kuri dalyvauja šalies „Tūkstantmečio mokyklų“ programoje. Gavus finansavimą, progimnazijoje bus įkurtas Tarpdisciplininio meno centras, kuriuos galės naudotis ne tik šios, bet ir kitų ugdymo įstaigų mokiniai, į Simono Daukanto progimnaziją atvyksiantys pagal interaktyvų tvarkaraštį.

Pasak Kretingos rajono savivaldybės administracijos direktorės Jolitos Vaickienės, „tikėtina, kad toks meno centras bus vienintelis rajone, galbūt – ir visoje Lietuvoje, kadangi kol kas nėra patirties, kaip tokie centrai kuriami, nuo ko reikia pradėti, tačiau tikima, kad su nemenku iššūkiu progimnazijos vadovybė susitvarkys puikiai. Mokykla rajone yra žinoma, kaip gebanti integruoti skirtingas disciplinas, pasitelkiant menus, todėl lyderystė, kultūrinis švietimas ir įtrauktis yra tiek dėmenys, ant kurių bus įgyvendinamas autentiškos veiklos kūrimas, kur rajono mokiniai ir mokytojai mokysis gamtos mokslų per eksperimentines video, garso, foto, audiovizualines ir tradicinio meno patirtis“.

Simono Daukanto progimnazija menus ketina pasitelkti kaip šiuolaikinį mokymo įrankį ir į meną pažvelgti platesniu aspektu – ne į kaip izoliuotą sritį, o labiau kaip į galimybę, padedančią mokytis ir gilintis į kitus dalykus.

Numatyta, kad Tarpdisciplininio meno centrą galės lankyti visi neformaliojo ugdymo užsiėmimus pasirinkę vaikai, tarpdisciplininis mokymas bus taikomas V–VIII klasių mokiniams. Pradinė vizija vystosi mokyklos aktų salėje – tai ir bus pagrindinė erdvė, sukviečianti visus į kino, įrašų studiją, kuri galės transformuotis į vaizdo studiją ir panašiai. Mokiniai dirbs su garso įrašų technika, fotokambaryje išbandys įvairiapusę fotografijos techniką, numatyta šokio erdvė, eksperimentinis orkestras, kuriame bus pasitelkiami netradiciniai instrumentai.

Mokiniai gamtos, matematikos ir kitų mokslų mokysis alternatyviai: per eksperimentines, vaizdo, fotografijos, garso, vizualines, tradicinio meno patirtis. Bus įkurtas sensorinis kambarys, gerinantis mokinių emocinę savijautą. Veiks eksperimentinės muzikos ir pojūčių lavinimo erdvė, mokyklos radijas, bus rengiami kino festivaliai, plenerai ir dar daug kitų veiklų, apibūdinančių inovatyvią ir savitą ateities mokyklą.

Facebook komentarai
Dalintis:

Panašūs straipsniai

Palikite komentarą