Jau trisdešimt pirmą kartą jaukiai ir nuotaikingai praleisti šeštadienio popietę Kultūros centre kviečia tradicinė komedijų šventė “Vėinė joukā”. 15 val. renginį pradės jaunas ir įdomus kolektyvas iš Klaipėdos – Gedimino Šimkaus teatras ARTYN. Kaimynai parodys spektaklį, pagal Daivos Čepauskaitės to paties pavadinimo pjesę, „Musė”, režisierė Marta Vendland. Tai vienos dalies absurdo komedija, kviečianti žiūrovus pasinerti į subtilias kasdienių santykių vingrybes – apipintas absurdo detalėmis. Komiškas, drastiškai realistiškas ir priverčiantis susimąstyti spektaklis, kuris, turime įspėti, gali „a t v e r t i a k i s”. 17 val. pakviesime žiūrovus į naujausią Utenos kamerinio teatro komediją “Piršlybos”, pagal A. Čechovą (rež. Šarūnas Kunickas). Tai komiškas spektaklis atskleidžiantis tuščias žmonių ambicijas ir bereikšmius principus. Visa tai, išprovokuoja absurdiškiausias situacijas, kurios veda į nesusikalbėjimą, konfliktus ir nutolimą nuo esminių vertybių. Kitavertus pasirodo, kad nuo principo iki šeimyninės laimės, tik vienas žingsnis. O kas pasakė, kad aštriai ir iš išskaičiavimo negali prasidėti MEILĖ? O 18.30 šventę užbaigs šeimininkai – Kretingos rajono KC Egidijaus Radžiaus teatras su komedija “Žemės ar moters”, pagal Vaižgantą (rež. Nerijus Gedminas). Spektaklio premjera įvyko lygiai prieš metus ir per tą laiką kretingiškiai teatralai jau spėjo apkeliauti pusę Lietuvos, o savo gimtajame mieste pasirodys tik trečią kartą. Vaižganto dramų veikėjai – tikroviški, aplinka, kurioje jie veikia – reali. Galbūt, čia nėra gilių poteksčių, didelių konfliktų, bet šmaikštus istorijų pateikimas, lengvai stilizuoti personažų paveikslai ir liaudiško žaismingumo kupini dialogai tik sustiprina tikrumo įspūdį. Kretingiškiai teatralai nuo pat pirmų spektaklio akimirkų duoda suprasti, kad jie net nemėgina atkurti lietuviško kaimo buities. Vaižganto pjesės situacija jiems yra tik būdas papasakoti istoriją apie tai, kad ilgai besirinkdamas, rizikuoji likti prie suskilusios geldos. Aktorių vaidybos maniera šiek tiek šaržuota, perspausta, su “atsiribojimo efektais” – žiūrovui pačiam reikia nuspręsti ar replikos į šoną yra sakomos personažo ar jį kuriančio aktoriaus vardu.